🔸🔶Voorleeskampioen Westerschool 🔶🔸

Gepubliceerd op: , door: OBS Westerschool
🔸🔶Voorleeskampioen Westerschool 🔶🔸

De schoolrondes zijn voorbij en de deadline om een 'Groep 8-kampioen' aan te melden is geweest. Namens de Westerschool is Tycho Willemsen gekozen tot winnaar. Van harte Tycho! 👍

Wat is De Nationale Voorleeswedstrijd?

De Nationale Voorleeswedstrijd is de spannendste leesbevorderingscampagne voor groep 7 en 8. Kinderen nemen het tegen elkaar op in verschillende wedstrijdrondes. Kinderen leren hierbij veel van elkaar en het wedstrijdelement is heel aansprekend. De plezierige spanning én het enthousiasme van de supporters maken de wedstrijd onvergetelijk voor leerlingen. Is het niet fantastisch als je je schoolkampioen mag noemen en daarna verder mag in je regio en misschien zelfs in de provincie? Wie weet zit De Nationale Voorleeskampioen wel op jouw school!
(Bron: https://www.denationalevoorleeswedstrijd.nl/)

Wat gebeurt er nu?

De lokale vervolgrondes worden in januari en februari georganiseerd door de bibliotheken. De exacte datum volgt nog.

Kerstvakantie

Gepubliceerd door: OBS Westerschool
En dan is het jaar 2023 alweer bijna voorbij... Wat gaat de tijd snel. Het lijkt nog zo kort geleden dat we met het schooljaar zijn gestart en nu is het alweer kerstvakantie. De schoolweken vliegen…

Herfstvakantie 🍂

Gepubliceerd door: OBS Westerschool
  Een fijne vakantie gewenst!